Noul Ibiza nu mai are nimic in comun cu vechiul model, el fiind complet refacut.Dimensiunile masinii au crescut ajungand acum la o lungime de 4034 mm, cu 100 mm mai mare decat vechiul model. Acest lucru se reflecta intr-un confort sporit al pasagerilor cat si in cresterea spatiului de depozitare a bagajelor. Portbagajul are acum o capacitate de 284 litri, ceva mai mare decat precedentul model Ibiza.
Design
Seat Ibiza beneficiaza de un look mult mai agresiv in partea din fata si prezinta acum linii trapezoidale si guri de aerisire marite. Formele noului model sunt fluide iar elementele prezente pe caroserie sunt bine inchegate:faruri, stopuri precum si grilele fronale.Noul design al lui Seat Ibiza este unul incantator din orice unghi ai privi masina si realizeaza o senzatie de miscare chiar si atunci cand este parcata.
Interior
La interior noul Ibiza este net superior precedentului model. Finisajele sunt mult mai bine realizate iar calitatea materialului folosit este mai buna. Plansa de bord incorporeaza Mp3 Playerul cat si comenzile pentru aerul conditionat. Comenzile sunt suficient de simple si usor de utilizat.Spatiul interior este unul generos pentru clasa sa iar portbagajul are o capacitate considerabila pentru o masina de oras. Pozitia la volan este una buna, scaunele oferind o mai buna sustinere fata de vechea versiune a modelului.
Tinuta de drum
Sistemul de franare reuseste sa opreasca masina pe distante scurte in ciudat faptului ca dispune de franare pe discuri numai pe puntea fata. Sunt disponibile, ca dotare standard, discuri ventilate si pe puntea spate pentru motorizarile de 1.6 litri MPI si 1.9 litri TDI, sau optional la montarea pachetlui ESP.
Manevrabilitatea masinii este una extrem de facila, uneori chiar prea asistata, datorita sistemului de servo-directie electronic.

0 comentarii:
Trimiteți un comentariu